• Tadeáš

Co teď frčí, aneb trendy v prezentaci nemovitostí #2

Společně s technologií, která jde kupředu mílovými kroky, se stále posouvají i možnosti v oblasti prezentace nemovitostí. My bychom vám v tomto seriále rádi nabídli náš pohled na současné trendy. Minule jsme si pověděli pár základních informací o novince jménem motion tracking (na článek se můžete podívat ZDE). Dnes se společně mrkneme na další možnosti prezentování nemovitostí - fotografie spojené s grafikou.


Vítáme vás u druhého dílu seriálu o trendech v realitním marketingu!


Obyčejné fotky už vás nebaví? Zapojte grafiku!




Kvalitní fotografie začínají být pro většinu makléřů v dnešních dnech standard a my jsme za to velice rádi. Opět je tak ale nasnadě otázka, jak se odlišit od konkurence a poskytnout klientům nadstandardní servis. Jednou z možných odpovědí může být propojení fotografií a nejrůznějších grafických prvků.


Nejenže lidský mozek zpracovává obrazové informace až 30 000x rychleji, než informace psané, grafické prvky ve fotografiích rovněž zkrátí klientovu cestu k důležitým informacím, neboť je nemusí dlouze hledat v textu vašeho inzerátu.

Prvků a informací, které mohou být do fotografií vloženy, je celá řada:

  1. Výměry pozemků a místností

  2. Ohraničení pozemků (čárou, barevností...)

  3. Zajímavá a důležitá místa v okolí (obchody, školy, lékař, park)

  4. Další popisky (např. co se nachází na pozemku, v domě...)

  5. Poznámky, dodatky, další informace

Jediné, co budete pro spojení fotografií a grafiky potřebovat jsou fotografie a grafik. :-)

Fotografie doporučujeme pořizovat již s myšlenkou na jejich budoucí využití, tedy přidání grafiky.



Stejně jako motion tracking, technika propojení grafiky a fotografií ukáže svoji sílu zejména při prezentování okolí a zajímavých míst poblíž nemovitosti.

Potenciální zájemce si na takovéto fotografii dokáže skvěle vizualizovat celé své budoucí sousedství, stejně jako vzdálenosti k jednotlivým místům.


Na fotografii výše si zase můžete prohlédnout využití grafiky v případě, kdy makléř potřeboval vizuálně oddělit prodávanou polovinu dvojdomku od té neprodávané.


Další využití nalezne grafika ve chvíli, kdy byste rádi ozvláštnili fotografii prázdné místnosti a rozpočet na zakázku neumožňuje využití virtuálního stagingu.


V neposlední řadě lze grafiku využít i ve spojení s již hotovým 3D půdorysem, například pro vepsání výměr jednotlivých místností.


Stejně jako v případě motion trackingu, ne mnoho makléřů v České Republice využívá naplno možnosti, které jim dnešní doba dává. Zapojení grafiky do vaší práce vám může poskytnout jak zajímavé možnosti předávání informací, tak vylepšení stylu prezentace vašich nemovitostí.

Děkujeme za přečtení a těšíme se na vás u dalšího článku. :-)


Studio BARÁK

Měníme způsob prezentace realit www.studiobarak.cz

  • Facebook
  • Instagram
  • Vimeo
  • YouTube